niedziela, 30 sierpnia 2015

Streetstyle #5 - Culottes

Chcemy tego lub nie, spodnie typu culottes wciąz pozostają w trendzie na sezon jesień-zima 2015. Tym, które nie zdążyły się jeszcze do nich przekonać, podsunę dziś całą garść inspiracji. W jaki sposób należy je zestawiać?


Spódnico-spodnie, czyli stylowo-seksownie. Powstały, gdy kobietom nie wolno było nosić spodni. Dziś, kiedy wolno wszystko, dodają mocy zwiewnością. Pozwalają na zabawę proporcjami. Można je łączyć zarówno z eleganckim, jak i sportowym obuwiem. Jednak musicie wiedzieć, że spodnie tego rodzaju nie nadają się do każdego typu sylwetki. Nieumiejętnie zestawione mogą tylko zrobić nam krzywdę, szczególnie jeśli jesteśmy niewysokie. Niższym dziewczynom polecam łączyć je z butami na wysokim obcasie.
Mówiąc szczerze, sama dopiero próbuję je okiełznać. Niebawem przekonacie się, jaki jest mój sposób na culottes.




Źródło: Pinterest.com

14 komentarzy:

  1. Podobać mi się podobają, ale sama bym ich nie założyła.

    http://meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam z nimi podobny problem. Zobaczymy, jak sprawdzą się w praktyce.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Znalazłam w Reserved Culottes z linii Concept i postanowiłam spróbować. :)

      Usuń
  3. Nie podoba mi się taka moda :( Chyba jestem nie z tej epoki...
    Pozdrawiam, minimalnia.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. z wysokim obcasem najbardziej podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysoki stan bardzo mi się podoba ale długość nogawek jest problematyczna- może optycznie skracać nogi osobom niskim :) A umiejętnie dobrane na pewno będą wyglądać fenomenalnie co widać po pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to jednak nie dla mnie :) jestem za niska :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie przekonam do tego trendu :/ Niektóre wyglądają wg mnie jak "schudłam sto kilo, ale nie stać mnie na razie na wymianę szafy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jestem na TAK! Uwielbiam spódnico spodnie, choć wiem, że wiele dziewczyn za nimi nie przepada, ja kocham po stokroć. Są nie tylko szykowne, ale i super wygodne. Myślę, że niechęć do nich wynika z faktu, że nie wiedzą jak je nosić i obawiają się, że niewłaściwie dobiorą proporcje, a gdzie pojawiają się schody, tam pojawia się zwątpienie i odrzucenie. A ja z chęcią przygarnę wszystkie culottes świata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla samej zabawy modą, można spróbować tego fasonu! Ale rozumiem też obawy większości dziewczyn. Culottes nie są łatwą do okiełznania materią.
      A Ty, Gosiu, masz sylwetkę i wzrost idealny, uważam. Więc na Tobie chyba wszystko leży idealnie.

      Usuń
  9. Sama bym nie założyła, bo zupełnei do mnie nie pasuję, ale na kimś bardzo mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie mogę się do nich przekonać. Mam nadzieję że szybko wyjdą z mody ;P Mimo że na tych zdjęciach prezentują się świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się ale boję się że mam zbyt grube nogi do nich :D

    OdpowiedzUsuń