sobota, 27 czerwca 2015

All that white!

Jaki trend wraca co sezon niczym bumerang? Biel od stóp do głów. Jest prosty, efektowny i niezwykle elegancki. To idealna alternatywa dla klasycznej czerni. Jeśli chcecie wyglądać stylowo również latem, postawcie na nieprzemijalną biel. Pasuje absolutnie do wszystkiego. Biel to zawsze dobry pomysł. Lubię łączyć ją z czernią lub odcieniami nude. Świetnie sprawdzi się również w towarzystwie szarości. Aby osiągnąć nieco inny efekt, jeszcze bardziej wyrazisty - polecam przełamać ten look kolorową torebką lub efektownymi butami. 



Zestaw: Koszula Front Row Shop | Spodnie ZARA | Szpilki DeeZee | Torebka MANGO | Zegarek Daniel Wellington | Okulary H&M | Naszyjnik H&M

14 komentarzy:

  1. Ja juz sie nie załapałam na te torebkę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją przed wyprzedażą. ;-) Żeby nie mieć tego problemu. Domyślałam się, że tak będzie. :)

      Usuń
  2. Żeby jeszcze pogoda była słoneczna, wtedy biel jest nie tylko efektowna, ale i praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość fantastycznie wygląda! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Cię w takich klasycznych wydaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie, cała na biało!!!

    pięknie!
    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz nieziemsko w tej bieli! <3 Zachwyt !!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! Mirella zachwycasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie! wow!

    Sprawdź mój blog na https://www.mojbut.pl/

    OdpowiedzUsuń